Vanliga frågor och svar

Vi hjälper dig med alla dina frågor.

Projektbeskrivning

Användaren beskriver sitt uppdrag för oss med viktig information om projektet.

Kvalitetssäkring

Vi granskar informationen och skickar uppdraget till företag med rätt bevakning.

Kontakta kunden!

Ni kontaktar de kunder som ni anser har de mest intressanta uppdragen.

Hur fungerar Proffs.se?

Kunder beskriver vad de behöver hjälp med, sedan sammanställer vi informationen och förmedlar den till lokala leverantörer lämpade för det specifika uppdraget. När ni nås av en offertförfrågan kan ni se om det är av intresse och avgöra om ni kan hjälpa kunden och då ta kontakt.

Vad kostar det?

Det beror på i vilken bransch och i vilket geografiskt område som ditt företag är verksamt. Ange dina uppgifter här så kontaktar vi dig och berättar mer!

Hur lång tid har jag på mig att kontakta kunden?

Vi rekommenderar att försöka agera på intressanta förfrågningar så fort som möjligt för att inte riskera att något annat företag hinner före. Vår ambition är att koppla ihop kunder med företag tätt inpå att de beskrivit uppdraget.

Hur tar jag emot offertförfrågningar?

Ni får offertförfrågningar som matchar er företagsprofil skickade via e-post och SMS till den e-postadress och det nummer som vi har. Om ni vill få offertförfrågningarna skickade till en annan e-postadress eller ett annat mobilnummer så fixar vi det direkt om ni mejlar oss på kontakt@proffs.se

Jag betalar redan för att ni ska förmedla kunder?

Proffs.se är en tjänst att likställa med Offerta, Servicefinder och Dorunner - inte med det baserbjudande hitta.se har sedan tidigare. Vi erbjuder nu en utökad möjlighet, men inte en skyldighet, att vara en del av en tjänst som mer effektivt ska koppla ihop kund och företag. Det kostar därför endast om ni tycker att det är värt att delta.

Hur ändrar jag min e-postadress eller mitt SMS-nummer?

Om ni vill få offertförfrågningarna skickade till en annan e-postadress eller ett annat mobilnummer så fixar vi det direkt om ni mejlar oss på kontakt@proffs.se.

Hur kontrollerar jag eller ändrar min företagsprofil?

Om ni vill veta i vilka branschkategorier ni tar emot förfrågningar eller lägga till/ta bort någon kategori så fixar vi det direkt om ni mejlar oss på kontakt@proffs.se.

Kan ni skicka en ny faktura?

Har ni några frågor om er faktura från Proffs.se så kan ni mejla oss på kontakt@proffs.se.

Hur tar jag bort mitt företag från Proffs.se?

Mejla oss på kontakt@proffs.se.